بنیادی صفحہ » تازہ ترین » سارہ: پولنگ اسٹیشنوں پر شہریوں کی آمد نے انہیں دھمکانے کی کوششوں میں ناکامی کی تصدیق کی ہے

سارہ: پولنگ اسٹیشنوں پر شہریوں کی آمد نے انہیں دھمکانے کی کوششوں میں ناکامی کی تصدیق کی ہے

سارہ: پولنگ اسٹیشنوں پر شہریوں کی آمد نے انہیں دھمکانے کی کوششوں میں ناکامی کی تصدیق کی ہے

دمشق(صدائے سچ نیوز)شامی وزیر اطلاعات عماد سارہ نے تصدیق کی ہے کہ شامی شہری اپنی سرزمین اور آبائی وطن پر کاربند ہیں اور کسی کو بھی ان کی خودمختاری کا گھیرا کرنے کی اجازت نہیں دیتے ہیں ، اورصوبوں میں پولنگ اسٹیشنوں پر شہریوںکا صدارتی انتخابات میں اپنا ووٹ کاسٹ کرنے کیلئے جم غفیر دیکھنے میں آیا ۔ جو ہم نے پہلے بھی دنیا کے بہت سارے سفارت خانوں میں دیکھا تھاوہ شامی شہریوں کی اپنے وطن کی سرزمین کے ساتھ محبت اور ان کی وابستگی اور ٹھوس قومی اقدار کی گہرائی کی تصدیق کرتے ہیں۔

شامی وزیراطلاعات سارہ نے میڈیا سنٹر میں صحافیوں کو ایک بیان میں اشارہ کیا کہ شام کے باشندوں کی ایک بڑی تعداد کابیلٹ بکس میں اپنا ووٹ ڈالنا متعدد قومی اور سیاسی معنی اور مفہوم رکھتا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ شہریوں نے اپنی مرضی اور یقین پر اثر انداز ہونے کی کوششوں کی ناکامی کا اظہار کیا ہے، جیسے دہشت گردی کے ذریعے یا جبری معاشی اقدامات اور ان پر مسلط کردہ نام نہاد قیصر ایکٹ کے ذریعے انہیں خوفزدہ کرنے، گمراہ کرنے اور بھوکا رکھنے کی کوششیں۔”

میڈیا سینٹر کے ذریعہ فراہم کردہ خدمات کے بارے میں ایک سوال کے جواب میں ، وزیر اطلاعات نے نوٹ کیا کہ جن رپورٹرز نے انتخابات کو جاری رکھنے اور شام آنے کی درخواست کی تھی ان میں امریکہ ، روس ، ایران سمیت 125ممالک کے رپورٹرز شامل ہیں۔ شام میں ان نمائندوں کے علاوہ مصر ، عراق ، لبنان ، ڈنمارک اور آسٹریا ، جن کو وزارت اطلاعات کے ذریعہ تسلیم کیا گیا ہے جو مغربی میڈیا کی نمائندگی کرتے ہیںکیونکہ شام میں ان ایجنسیوں کی تعداد 65جو کہ 165 میڈیا سے تعلق پیشہ ور افراد تک پہنچ گئی۔ شام میں ہونے والے صدارتی انتخابا ت کی مجموعی طور پر 290میڈیاسے تعلق رکھنے والے پیشہ ور افرادنے کوریج کی۔

وزیر اطلاعات نے اس بات پر زور دیا کہ وزارت عرب اور غیر ملکی صحافیوں کے کام کی سہولت کے لئے میڈیا سنٹر کو تمام لاجسٹک خدمات مہیا کرتی ہے ، اور ان کی نقل و حرکت میں آسانی پیدا ہوتی ہے ، جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ صرف ان نامہ نگاروں کی ضرورت پیشہ ورانہ مہارت ، ساکھ ، اور حقیقی امیج تک پہنچانا ہے جیسا قومی میڈیا میں بتایا گیا ہے۔

x

Check Also

ایمازون نے پاکستان کو سیلر لسٹ میں شامل کر دیا

ایمازون نے پاکستان کو سیلر لسٹ میں شامل کر دیا

پاکستان کی تاریخ میں جو کام پچھلے دس سال سے نہ ہو سکا موجودہ حکومت نے کر دکھایا ۔ ایمازون نے پاکستان کو سیلر لسٹ میں شامل کر دیا