بنیادی صفحہ » پاکستان » پاکستان ہائی کمیشن سنگاپور کی جانب سے ایک ویب نار کا اہتمام "ایف وائے آئی:پاکستان تازہ پیداوار کی سورسنگ کیلئے آپ کی منزل "

پاکستان ہائی کمیشن سنگاپور کی جانب سے ایک ویب نار کا اہتمام "ایف وائے آئی:پاکستان تازہ پیداوار کی سورسنگ کیلئے آپ کی منزل "

پاکستان ہائی کمیشن سنگاپور کی جانب سے ایک ویب نار کا اہتمام "ایف وائے آئی:پاکستان تازہ پیداوار کی سورسنگ کیلئے آپ کی منزل "

سنگاپور (صدائے سچ نیوز)پاکستان ہائی کمیشن نے ، سنگاپور بزنس فیڈریشن (ایس بی ایف)، ٹریڈ ڈویلپمنٹ اتھارٹی آف پاکستان(ٹی ڈی اے پی)اور پاکستان فروٹس اینڈ سبزیوں ایسوسی ایشن(پی ایف وی اے)کے تعاون سے17جون کو "ایف وائے آئی:پاکستان تازہ پیداوار کی سورسنگ کیلئے آپ کی منزل ” کے عنوان سے ایک ویب نار کا انعقاد کیا۔

اقتصادی ڈپلومیسی کو فروغ دینے کے لئے وزیر اعظم کے وژن کے مطابق ویب نار کا اہتمام کیا گیا تھا۔ یہ ویب نارز کے سلسلے کا تیسرا ویب نار تھا جس کا مقصدپاکستان کے مختلف علاقوں کی صلاحیتوں کو پیش کرنا تھا اور دوسرا ایس بی ایف کے زیر اہتمام ‘ایف وائی آئی سٹیول کے جنوبی ایشیا ایڈیشن’ کے تحت تھا۔

پچھلے ویب نار نومبر 2020 اور مئی 2021 میں کیے گئے تھے جن میں خاص طور پر پاکستان کے ایگرو فوڈ اینڈ ٹیک اور پیکیجڈ فوڈ پر فوکس کیا گیا تھا۔

سنگاپور میں پاکستان کی ہائی کمشنر محترمہ رخسانہ افضال نے اپنے افتتاحی کلمات میں ، ایک ابھرتی ہوئی معیشت کے طور پر پاکستان کے امید افزا مستقبل پر روشنی ڈالی۔

انہوں نے بتایا کہ پاکستان دنیا میں تازہ پھلوں کی 6 ویں سب سے بڑی پیداوار دینے والا ملک سنگاپور کے لئے پھلوں اور سبزیوں کی درآمد کیلئے سورسنگ کی منزل بننے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ زرعی خوراک کے شعبے میں دو طرفہ تعاون اور فوڈ پروسیسنگ اورلاجسٹک سے پیکیجنگ ، کوالٹی اشورینس اور معیار میں اضافے کی بہت بڑی صلاحیت ہے۔ انہوں نے وفد کی جانب سے جاری مینگو ڈپلومیسی مہم کے نتیجے میں پہلی بار سنگاپور کی منڈیوں میں پاکستانی آم کی دستیابی کا بھی خیر مقدم کیا۔

سنگاپور بزنس فیڈریشن کے وائس چیئرمین (سائوتھ ایشیا بزنس گروپ) جناب شمشیر زمان نے اپنے استقبالیہ کلمات میں آنے والے عشرے میں پاکستان کی عالمی معیشیت میں ایک بڑی معیشیت کے طور پر اضافے کے وعدے پر زور دیا۔

انہوں نے سنگاپور کے درآمد کنندگان پر زور دیا کہ وہ پاکستان سے پھلوں اور سبزیوں کی درآمد میں اضافہ کریں تاکہ سنگاپور میں بڑھتی ہوئی ضروریات کو دور کیا جاسکے۔

محترمہ مریم ممتاز ، اسسٹنٹ ڈائریکٹر (ٹی ڈی اے پی)اور مسٹر فواد ظفر ، نمائندہ برائے مارکیٹنگ پاکستان فروٹس اینڈ سبزی خور ایسوسی ایشن نے پھلوں اور سبزیوں کی برآمد کی صلاحیت اور گذشتہ چند سالوں میں کی گئی کامیابیوں کے بارے میں جامع پریزنٹیشنز دیں۔ انہوں نے پھلوں اور سبزیوں کے معیار ، پیکیجنگ ، مارکیٹنگ ، تقسیم اور فراہمی کے معیار کو بہتر بنانے کے لئے اٹھائے گئے اقدامات پر بھی روشنی ڈالی۔

اپنے اختتامی کلمات میں جناب عاصم توقیر،ڈائریکٹر ٹی ڈی اے پی نے پاکستان کے لئے برآمدات میں اضافے کے مواقع کی تلاش میں ایس بی ایف اور ہائی کمیشن کی کوششوں کو سراہا۔

انہوں نے مستقبل میں بھی اس طرح کی کوششوں کے لئے ٹی ڈی اے پی کی مستقل حمایت کا بھی شرکا کو یقین دلایا۔ ویب نار کے بعد دونوں اطراف سے پھل اور سبزیوں کے امپورٹرز اور برآمد کنندگان کے درمیان B2B ملاقاتیں ہوئی۔

x

Check Also

شمالی وزیرستان: دہشت گردوں کا فوجی چیک پوسٹ پر حملہ

شمالی وزیرستان: دہشت گردوں کا فوجی چیک پوسٹ پر حملہ

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق دہشت گردوں نے پاک فوج کی غریوم چیک پوسٹ پر حملہ کیا۔